ΜΕΤΟΧΕΣ - ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ - ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΧΑΑ

Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

TOP OUT

Καλημερα

Bottom Out δολαριου
Αποτομη ανακαμψη του USD απο το 80.15
Πωληση EUR & CHF

Αποτομη πτωση σε εμπορευματα

Επομενες 2 εβδομαδες

Χρυσος, Ασημι, Σιταρι, Πετρελαιο και αλλα εμπορευματα -20% με -30%

Σπανια ευκαιρια για traders

Stock Markets σημερα Top Out


Πωληση ολων των Κυριων Δεικτων (Dow, S&P 500, DAX, CAC)

Πτωση 8% με 12% σε ολες τις κυριες αγορες μεσα στις επομενες 2 εβδομαδες

Για την ωρα, καταγραφουμε

Χρυσος 950
Ασημι 14.50
Χαλκος 2.130
Πλατινα 1140

πτωση 8% σε μια εβδομαδα

Πετρελαιο 62.80

πτωση 15% σε 10 ημερες


Dow 8475

πτωση 10% σε 2 εβδομαδες


US DOLLAR Index $80.18

ανοδος στο 83 αυτην την εβδομαδα

Euro 1.3970
CAD 0.8960
CHF 0.9217

ολα μειον 5% σε μια εβδομαδα


30-year bond 118.15

ανοδος στο 123.70 σε 10 ημερες



Πιθανοτητα λαθους 1%

Traders: χτισιμο θεσης επιθετικα


11 σχόλια:

  1. Καλημέρα.

    Ριψοκίνδυνη πρόγνωση. Θα δούμε αν θα πραγματοποιηθεί.

    Τί λες για το ΧΑΑ για το ίδιο διάστημα;

    Χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα Μιχαλη
    βρες το beta του ΧΑΑ και κρινε αναλογα για το ιδιο διαστημα

    αλλα γιατι ΧΑΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε θεωρω μεντορα μου στα Φ/Β αλλα κατι καλο πρεπει να γινεται στην Δανια. Δεν εξηγήται τετοια ανοδο στα προτεινομενα χαρτια μας JASO,YGE,STP .Εγώ πιστευω οτι θα συνεχιστει η ανοδος και τις επόμενες μέρες με τετοια σφοδροτητα.
    Πιστος στις αποψεις σου παντοτε.
    Αλλα αναμενω το σχολιο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. YGE STP JASO ΑΛΛΑ ΚΑΙ TSL ΣΑΡΩΝΟΥΝ

    ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ JASO ME ΑΠΟΔΟΣΗ 75.86% ΕΝΩ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 86.64%

    ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ YGE ME ΑΠΟΔΟΣΗ 114.32%
    ΕΝΩ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 198.30%


    ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ SOLF ME ΑΠΟΔΟΣΗ 70.23%
    ΕΝΩ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 145.82%


    ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ LDK ME ΑΠΟΔΟΣΗ 49.60%
    ΕΝΩ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 45.63%


    ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ DSTI ME ΑΠΟΔΟΣΗ -29.79%
    ΕΝΩ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ -58.58%

    ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΕΠΕΝΔΥΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΒΕΛΤΙΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΜΕ ΦΟΒΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΩ ΞΑΝΑ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΕΠΕΝΔΥΣΗΣ

    Η ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΕΡΔΩΝ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ INVERSE ETFs ΕΓΙΝΑΝ ΠΑΛΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΩΣΤΕ ΑΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΕΙ ΤΟ TREND ΠΟΥ ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ, ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ΕΛΚΥΣΤΙΚΕΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ETFs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΛ.ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΟΥΡΑΝΙΟΥ

    ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ URRE ME ΑΠΟΔΟΣΗ 67.22%
    ΕΝΩ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 33.33%

    ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ DNN ME ΑΠΟΔΟΣΗ 64.39%
    ΕΝΩ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 29.50%

    ΕΔΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΘΕΣΗ ΞΑΝΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φιλε αν ο χρυσος δεν πεσει 30% (εχω 30% του χαρτοφυλακιου σε χρυσο και δεν σε πιστευω) δεν προκειται να σε ξαναδιαβασω και θα σε δυσφημιζω επιπλεον...εχεις τα κοτσια ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω πουλησα ασημι και ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου φίλε μου.
    Εγώ έχω πάρω προ πολλού τη πιθανότητα λάθους που δίνεις, δηλαδή το 1%.

    Βρε ετοιμάσου να δεις τα 70 δολάρια στο πετρέλαιο ... δεν με πιστεύεις εδώ και τόσο καιρό που τα λέω. Ευρώ κάθε μέρα και πιο δυνατό.
    Επίσης υποθέτω ότι ξέρεις τι θα γίνει στο Χρυσό έτσι και σπάσει ανοδικά τα 1000 δολάρια.

    Εντάξει κάποτε θα γίνει και μια διορθωσούλα.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημερα kikou04 και ανωνυμοι φιλοι

    να ’στε σιγουροι οτι αν οντως διαψευτω οπως ξανα εχω πει και το εχω κανει, θα αναγνωρισω πρωτος το λαθος μου εδω.

    Φιλε ανωνυμε μπορεις να δυσφημισεις οποιον θελεις και οσο θελεις. Χαιρομαι που η θεση σου 30% σε χρυσο ισχυροποιηθηκε μετα την τελευταια ανοδο στο 980 του χρυσου. Απλα εχουμε παρει διαφορετικα στοιχηματα για τωρα.

    Προς το παρον kikou04 το πετρελαιο 70 φαινεται πολυ πιο κοντα σημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ανακαλω για την δυσφημιση ηθελα μονο να σε προκαλεσω να απαντησης και να διεγειρω την προσοχη ανιδεων αναγνωστων που μπορει και να την πατησουν καθως δεν διαβασα προειδοποιηση για αποποιηση ευθυνης

    για μενα ο χρυσος μπορει να πεσει μονο σε μακρα περιοδο αποπληθωρισμου η αν ισχυροποιηθει πολυ το δολλαριο κατι που δεν φαινεται αλλα δεν το ξερει και κανεις!
    Το πετρελαιο εχει ανοδικη ταση στοιχηματιζω σε παραπερα ανοδο...
    Το τυπωμα δολλαριων γεννα προσδοκιες για πληθωρισμο και διολισθηση του νομισματος και ανοδο τιμων στα εμπορευματα ακομα και στις μετοχες...
    Αν οι προσδοκιες δεν επαληθευτουν εδω ειμαστε παλι να το αναγνωρισουμε σαν λαθος

    καλημερα
    nykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. nykos

    εχεις δικιο για την αποποιηση ευθυνης
    θα τη συμπεριλαβω σε νεο τμημα

    στο 1ο θεμα απο τη μερα που αρχισα να γραφω εδω, εδωσα το link του blog μου στο capital οπου ρητα στο section Σχετικα με το blog αναφερω:

    "Αποποιουμαι καθε ευθυνης των δικων σας επενδυτικων επιλογων σε περιπτωση που σας επηρεασω."

    Ο λογος που δεν εμφανιζεται και στο παρον blog ειναι οτι δε χωραγε εδω στο section “για μενα”

    Εκανα τη λανθασμενη σκεψη οτι μονο απο το capital καποιοι θα εβλεπαν το link για αυτο το blog και οχι καινουριοι καθως τί διασημοτητα εχω εγω; Μαλλον μηδενικη

    Οπως λες πολυ σωστα ποιος ανιδεος θα ακολουθησει εμενα οταν εχω τετοια επισκεψιμοτητα, οταν ολοι οι αναλυτες και τα γεγονοτα της τελευταιας εβδομαδας ειναι εναντιον μου;

    θα ηταν τρελος

    βεβαια και τη Goldman Sachs αν ακουγε καποιος χθες και πουλαγε ΚΥΠΡ θα παθαινε πανωλεθρια, θελω να πω και η δυσφημιση ειναι μεσα στο παιχνιδι και να το κανει κανεις δεν θα εχει αδικο αν ειναι αληθεια

    Εγω με ΧΑΑ δεν ασχολουμαι μιας και ανεφερα για την ΚΥΠΡ

    το blog εδω και παλιοτερα στο capital το ανοιξα για να γραφω τις επιλογες μου και τους στοχασμους μου και για να εχω αμφιδρομη επικοινωνια με τον κοσμο, οχι για να παροτρυνω. Αν ηθελα να παροτρυνω θα το εκανα συνδρομητικο ειδικα μετα απο τις μετοχες ΑΠΕ, ουρανιου και πυρηνικης ενεργειας που ανεφερα απο την αρχη και κατα καιρους και που οι αποδοσεις τους ειναι αξιοσημειωτες ακομα και σημερα

    Χαιρομαι που κοσμος αρχισε να συζητα στο forum και καποιοι επενδυσαν σε jaso, stp, uec κλπ και εβγαλαν καλη αποδοση

    Δε θεωρω οτι το εκαναν επειδη ακουσαν εμενα

    Συνδυασαν διαφορα

    Χαιρομαι που το ρισκο να ανακοινωσω οτι την επομενη της 5ης Μαρτιου θα ειχαμε bottom out

    Δεν χαιρομαι προς το παρον για τις τελευταιες εξελιξεις αλλα θα περιμενω τα χρονικα διαστηματα που ανεφερα για να πω "εκανα πολυ λαθος εκτιμηση της ψυχολογιας"

    Εξακολουθω να εχω τις αποψεις που εχω και σιγουρα το Trading ειναι οτι πιο επικινδυνο

    Αλλιως θα μπαιναμε σε bonds να ησυχαζαμε

    Αλλα ισως εσυ ξερεις καλυτερα οπως και ολοι οι περισσοτερο γνωστες απο εμενα (εχω ξαναπει βασιζομαι στη ψυχολογια και στα σηματα που μου δινει ο στοχασμος και η κριση και καθολου σε Τ.Α. θεμελιωδη, ειδησεις και αναλυσεις), οτι καποιος που διαχειριζεται ενα high risk portfolio, πρεπει να εχει γερο στομαχι και να ειναι ψυχολογικα προετοιμασμενος να δεχθει μεγαλες απωλειες

    Για να γραψω απωλειες πρεπει να χασω τα κερδη απο τις μετοχες (οπου η αποεπενδυση ηταν πληρης) δηλαδη να πουλησω τα inverse etfs με πολυ μεγαλη ζημια

    Τελος να πω οτι ολα τα σχολια σας τα λαμβανω σοβαρα υποψη και σας ευχαριστω

    Σας ευχομαι το καλυτερο, βλεπω οτι με πολλους εχω αντιδιαμετρικα στοιχηματα

    Σας ευχομαι ισορροπια σε καθε τι και ο,τι καλυτερο στις επενδυτικες σας επιλογες

    Καλο απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες